شرایط و قوانین استفاده از خدمات شهر سرام

کاربر عزیز لطفا جهت استفاده از خدمات شهر سرام موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید.

استفاده از خدمات شهر سرام و ثبت سفارش در این سایت، به معنی پذیرفته شدن تمامی قوانین شهر سرام می باشد.

قوانین عمومی

کلیه اصول شهر سرام مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و تجارت الکترونیک بوده و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوط به خود می باشد. اگر تغییراتی در ارائه سرویس ها و خدمات شهر سرام ایجاد گردد از طریق همین سایت، به اطلاع شما می رسد و در صورت ادامه ثبت سفارش، به معنای پذیرفتن تمامی تغییرات از سمت شما است.

تعریف کاربر یا مشتری

کاربر یا مشتری به فردی اطلاق می شود که در سایت شهر سرام ثبت نام نماید و با اطلاعات ثبت شده در سایت، از خدمات ارائه شده استفاده کند.

سیاست‏‌ های رعایت حریم شخصی

شهر سرام به اطلاعات شخصی کاربرانی که در این سایت ثبت نام کرده اند احترام گذاشته و تمام تلاش خود را در راستای حفظ آنها انجام می دهد.

حفظ محرمانه بودن نام کاربری و رمز عبور بر عهده کاربر بوده و تمامی فعالیت هایی که در این سایت با نام کاربری و رمز عبور شما انجام می گیرد بر عهده خود کاربر است.
جهت ارتباط با شما کاربران عزیز، تنها مرجه رسمی ما، سایت شهر سرام بوده و تنها از طریق شماره تماس و ادرس موجود در سایت، با شما تماس می گیریم و در ارتباط خواهیم بود. شهر سرام هیچ سایت دیگری بغیر از shahrceram.com ندارد و کاربران گرامی تنها از شماره های مندرج در سایت، می توانند با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روزهای کاری شهر سرام از روز شنبه تا پنجشنبه بغیر از تعطیلات رسمی در کشور بوده و تمامی سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری در اولین روز بعد از ثبت، پردازش شده و در روزهای تعطیل، بعد از تعطیلات به سفارشات ثبت شده رسیدگی می شود.

در صورت بروز مشکل هنگام خرید نهایی مانند انصراف مشتری یا اتمام موجودی، مبلغ پرداختی از طرف کاربر طی 24 الی 48 ساعت کاری، به حساب کاربر برگردانده می شود.

کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، اطلاعات خود را دقیق و به صورت کامل وارد نمایند زیرا در صورت ناقص بودن اطلاعات کاربر، امکان پیگیری سفارش کاربر وجود نخواهد داشت. از طرفی اطلاعات وارد شده در سایت، به منزله تایید آنها توسط کاربر بوده و در صورتی که اطلاعات مورد نیاز به درستی وارد نشده باشد شهر سرام می تواند از کاربر اطلاعات دقیق تری را درخواست کند.

لازم است که کاربر هنگام تحویل کالا، کارت شناسایی خود را ارائه دهد جهت جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی.